*gäsp*

*GÄSP*
Hua vad trött jag känner mig när det är skitväder ute. Iskallt och jäkligt! Vart ju fint vid 10 tiden så VARFÖR kunde det inte vara fint väder resten av dagen dååå? Vill inte ens knalla ner till affären och köpa läsk och andra onyttigheter inför kvällen! Och DET är ju inte alls bra!

Satte in Missan i transportburen och åkte till veterinären idag vid halv 11 tiden för att ta bort stygnen! Jag ville helst inte göra det själv, tänk om jag klippte henne i skinnet eller något!
Det var ju inte världens lättaste för sköterskan att ta bort stygnen..hehe, Missan har en väldigt stark vilja..och just det ville hon absolut inte utan försökte rymma minst 60 gånger. Jag försökte hålla i henne men hon var ju som en hal ål. Tillslut lyckades sköterskan få bort alla stygnen (haha, det var väl..hummm..7 stygn kanske?) och vi kunde åka hem en 40 minuter senare.

Musse är enormt pigg för att fortfarande ha bedövningsmedel i kroppen. Han åt som en häst igår..sikket matvrak man har till Tisse då:) Men han mår prima, man märker inte att han opererades igår! Om en annan ändå hade varit på det viset om man opererades!:)

Ikväll blir det god mat och en massa läsk, chips och godis (om jag pallar mig ner till affären!) samtidigt som vi kollar på IDOL eller någon film. Imorn är det jobb från 9-21 som gäller:)
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0