Varmt ute idag:) Det gillar vi!

Näääe!
igår var det inte min dag för 5 öre ens...ledsen och dan hela dagen igår! Var på stan och grejade en massa som ni redan vet och på kvällen åt vi mc donalds mat och så kollade vi på Djävulens Advokat. Ganska bra film men lite lurig! Fattade du inte från början så vart man nog tvungen att kolla om på den en gång till! Fast jag frågade martin!:)
Idag har vi varit nere på stan igen och då köpte vi en snoppmugg och en blomma..eller blomma och blomma. Det är ett litet träd i en kruka. Vi ska ju på inflyttningsfest på Lördag och jag jobbar 2 nätter nu i slutet av veckan (Onsdag över till torsdag och torsdag över till fredag!) Så jag hade inte hunnit köpa någonting till henne då.
Och dessutom fyller ju hanna år på fredag:) Fast jag har redan fixat presenterna för ungefär 3 månader sedan. Tror inte hon vill ha en blomma och en trisslott direkt:P
Surfade runt efter en god potatisgratäng men det är ju ffs samma i alla..Lök, potatis, grädde, ost, salt och peppar. Mitt ex mamma gjorde en skitgod potatisgratäng. Har fasen aldrig smakat en så god gratäng. Riktigt gräddig:) Synd bara att jag inte frågade efter receptet innan det blev som det blev med den idioten!^^
Ialla fall så får väl jag ta och hjälpa Martin med gratängen:)
Btw, köpte svindyra gardiner idag med på Indiska. Kollade in dom igår men köpte dom inte. 500 spänn för 2 längder. Nu kan jag hålla med på jobbet om att gardiner är dyrt!:)
Hörs sen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: hannapannan

ett tips på hur man får potatisgratängen krämig:

det finns en pulvergrej att köpa, som man typ blandar med mjölk och margarin (minns inte exakt, men det står på förpackningen) och det blir så in i helvetes gott :D hihi! finns på ica och sånna vanliga ställen ;P

2009-05-25 @ 17:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0