En trevlig dag!

Varit en ganska lång dag idag och kommer fortsätta vara det med:)
Var på stan idag med Hanna:) Vi shoppade lite och gick sedan till Millas fik och tog oss varsin kaka och varsin smoothie. Hon fick sina presenter också:) Blev superglad!! Vilket också var meningen!
Kollade runt lite till och gick sedan för att klippa oss. Denna gången valde vi att gå till "klipperian" i Tegnergallerian (Det heter inte klipperian. Kommer bara inte ihåg vad det stället heter!) Jag klippte mig ganska kort, nästan som en page!:) superkort i nacken! Skitfint! Hanna blev också super fin:)
Vart på KJ och köpte genomskinliga tunnlar till öronen och åkte sedan upp mot ÖoB. Köpte mig ett body lotion med kokosnöt doft!
Hanna åkte sedan hem och jag gick in på Family House och skoaffären som ligger jämte. Hittade dock ingenting som jag tyckte om! Martin kom och hämtade upp mig å så åkte vi och kollade på Skopunkten och Din sko. Hittade inte mycket där heller, eller rättare sagt ingenting.
Åkte hem och började laga lite mat.

Helt plötsligt ringer min telefon. Det står dolt nummer och jag tror att det är jobbet. Svarar och hör något slags brusande och sedan en röst som säger "Hallå? Hallå?"
jag: "ja det är Helena!?"
Rösten: "Är det Helena jag pratar med!?"
Jag: "Ja? Vem är det? *små irriterad*
Rösten: "Är det du som heter helena C****** och bor på Höstvägen?"
Jag: "Ja? Hurså? Vem är du?"
Rösten: "Hähä, jag heter Benjamin!"
Jag: " Jaha, och vad vill du?"
Rösten: "Du känner mig!"
Jag: "Det gör jag inte alls!?!"
Sedan börjar vi tjabba och Martin får prata med dendär snubben och sedan lägger Martin på.
SÅ till den personen som ringde:
Ärligt talat är det bara patetiskt att hålla på och ringa personer som du inte ens känner. Om du vill ha någon att prata med så kan du ju alltid ringa Bris eller 020 nummer. Där får du säkert napp!

Så nu sitter jag och skriver här. Snart ska jag göra mig redo för att jobba natt..Fåt skjuts av Martin idag:) <3
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0