Tjatiga föräldrar!

Tjollahopp:)
Skrev inte mer i bloggen igår..pallade helt enkelt inte att skriva en endaste rad!
Var väldigt fundersam igår med efter att jag hade pratat med min pappa (Martin hämtade mig vid jobbet och då kom min pappa gående med honden!)..man blir lite arg på sig själv med när andra ställer krav på en som man egentligen inte vill..svårt att förklara när jag inte vill skriva vad samtalet egentligen handlade om. Föräldrar är dock sådana att dom alltid ska tjata. Har man en gång gjort dom nöjda genom att göra något som dom vill, så fortsätter dom oftast bara och stället ännumera krav på en. Spelar ingen roll om man har flyttat eller inte. Båda mina föräldrar är likadana, tjatiga!:) Ibland är dom också bäst..bara ibland!:)
Ialla fall så skulle vi ha simmat idag men det blir inte av. Jobbet ringde igår, så jag ska jobba:) Älskar somsagt mitt jobb och tar varje tillfälle som jag får, att just jobba:)
Från 3-9 idag med:)
Skulle ha gjort lite muffins idag med men det kan jag göra imorn.
På lördag ska jag och Martin på Alvestayran (Min pappa ska vara cowboy!) och senare på kvällen ska vi dricka bål å bli dunder fulla:)
Helgen efter bär det av till Nybro och en inflyttningsfest:) Ska bli sköj:)
Skriver väl mer ikväll!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0