Späckad dag

vilken fullSPÄCKAD dag idag då:) MYYYS!
Hade ställt klockan på 9 idag men somnade dock om..hehe, gorde inte Martin för han vaknade också av min "låga" alarmsignal:) Så han gick upp medan jag fortsatte sova:)
Vaknade till vid kvart över tio och då hade gubben gjort en riktigt god frulle till mig och ja..honom:)
Kiwi, vindruvor och äggmacka:) Nyttigheter till max!
Ringde romrom och sa att vi skulle åka till dom och att vi skulle vara framme vid halv ett/ett tiden! (Ja vi hade ju duschat och sådär!) drog sedan och fixade lite blommor till mamma + lotter och sedan tanka och köpa cigg!
Kom inte fram till mormor förrän vid halv 2 och då hade morfar kollat ut genom fönstret i vardagsrummet en hel timme typ! Dom trodde att vi hade krockat eller något!:P
Åt lite och gick sedan ner på marknaden..åt en gooooood kasslergryta och ris efter detta!
Stannade typ till 7 och åkte sedan mot Alvesta där mor och far blev glatt överraskade av oss:) Åt ännumera där (tårta och saft!) och gosade med honden och katen:) Bella fick djungelmix kex av mig som jag köpade för endast 10 spänn på marknaden:) Det var mums! Även min pappa testade!! HIHI!^^
Åkte mot växjö och nu är jag super trött! Ska knalla runt på stan imorn med älsklingen min : )

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0