Solet lyser!

Oaaaaaooooow vilken fullspäckad dag det var då;)
nej men sov till halv 11.,blev väcka av Växjö Hem som gick in i våran lägenhet med huvudnyckeln..dom skulle fixa våran kran i köket..men enligt dom så skulle den vara så jävla sne för att det var så tunn plåt..OCH? jag vill inte ha en kran som ser ut som en slokande snopp?..
jaja iaf så var vi ju tvugna att gå upp efter det då..dushade och såntdär vanligt som man gör på morgonen (förmiddagen!)
Åkte sedan till jysk och öb för att kolla efter en bokhylla och ett skoställ..vi har ju iofs ett skoställ men det är fullt av mina skor. Så när det kommer bersökare så får dom nog ställa skorna på golvet bara..^^ Hähä:)
Nej men det blev ingenting med det, för det första för att vi inte kommer överrens vilken färg vi ska ha på sakerna och sedan var väl prisklasserna VÄLDIGT varierande! Hittade dock en fin bokhylla med 16 fack..däremot fanns det bara i svart och vitt..inte någon brun färg..skulle bara se fult ut att ha en vit bokhylla i vardagsrummet..mjaja, får väl ha böckerna i flyttlådor än så länge!
Köpte en fet Clint Eastwood tavla på Rusta ialla fall..och lite CANDY:) Som jag kanske får sälja till Hanna...äter ju inte upp det..Kolla gärna in i vårat skåp ovanför mikron när ni är hemma hos mig..mer än hälften av godiset är mitt..och det är GAMMALT:P
Åt lite mat innan och har haft värsta festen..bara vi 2:) Lyssnade på en massa skivor och dansade i köket! Kul kan man ha på vardagarna med:) Men på lördag kommer Hanna..och då blir'e fest:) WIIIIIIEEE!:):):)
Martin frågade innan om jag ville följa med och simma..men hans kompis hade lite problems så att jag avböjde...bättre att dom går själva då..typ:)
Nej nu ska jag fortsätta lyssna på Aqua:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0