Slutet på veckan!

Det är väl inte första (Inte heller sista!) gången jag skriver att jag är TRÖTT...Är väl ett av mina favorit ord^^
Jobbat idag mellan 9-15..Jobbade med Hanna och vi gjorde en supergod fisk gryta..eller jag kokade ris som typ brände fast i kastrullen och Hanna gjorde den goda fisk grytan:) Ska inte ta hennes cred:) Sorry Hanna;)
Tog sedan bussen hem och höll på att somna när jag kom hem till den fina lägenheten! Kollade på The Cell (En av mina bästa filmer...och Be Cool) och den är dunder bra. Jenifer Lopes är ju med i den..eller hur hennes namn nu stavas^^
Åt lite lax och ris (Fisk igen..men det är mycket omega 3 i det + att det är gott!) som gubben gjorde till mig!
Började sedan lite med flyttlådorna..hade ju typ bara mina kvar..här uppe ialla fall..fortfarande kaos i lägenheten!
Ialla fall så hittade jag alla paket som Hanna ska få på sin födelsedag:) Packade även in dom efter att ha varit och köpt tejp. Kan packa in utan tejp med men då är det ju lättare att öppna paketen med! Inte braaaa:)
Så nu har jag dom samlade och klara för firandet..som är i slutet av månaden:) Vill ge henne paketen nu!!
Hittade även ett armband som jag fick av min första kärlek, eller det var han som var mer kär i mig kanske..hehe..hittade även mina ljus som jag köpte för ett tag sedan..är som muffins:) FIIINA! Och rosa..fast det är också fint. På ljusen iaf!
Packat upp ett antal lådor och slökollar nu på Wipe out:) Grymt roliga kommentarer alltså!
Ska kanske äta lite godis snart..eller chips..det behövs faktiskt ibland!
See ya!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0