Råttor och folksam

höhö!
Har jobbat idag..skulle ju egentligen inte det. Eller vaddå egentligen inte? Jag är timanställd och då så kan dom ringa mig från halv 7 på morronen till 10 på kvällen och då är det bara att svara ja eller nej. Vissa ringer inte igen om man inte kan en dag, har JAG märkt ialla fall! Skumt egentligen, säger du nej så är det nej. Ingen förklaring behövs! Bara ett nej eller ett ja.

iaf så jobbade jag från 9 till 3 denna dagen:) Jobbet ringde vid halv 8 på morgonen och hade kris så jag sa ja:) Gick jättebra idag, förutom att jag höll på å bli biten av en jävla hundjävel som var fastbunden utanför ICA! Ni vet, en såndär liten hund som man kan trampa på så dör den. Hatar såna små hundjävlar. Det är inga hundar, det är råttor och dessutom ser dom bara patetiska ut när folk BÄR runt på dom som om dom vore små barn eller något. Plus att det är löjligt med kläder på såna små hundar. Skaffa er ett barn då istället ffs så slipper ni leka mamma pappa barn med hundstackarn!

Nu sitter jag hemma och ännumera förbannad..för det första över detdär jävla företaget folksam som har lurat mig på 50 spänn. (Bank uppdrag 50:-) I helvete heller att jag har bett dom göra något bankuppdrag åt mig. Dom ska få fiskarna varma imorn när jag får tag på dom! dessutom har dom fixat så att jag har förlorat en försäkring. JAG vill ha den kvar. fan att företag ska gå på mig helatiden. Står det "Hej kom och hjälp mig" i pannan eller?

Ähh, nu ska jag röka och sedan göra lite armhävningar!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0