Planering!

nu har jag snart varit vaken i en och en halv timma:)
Ska ju jobba idag, börjar vid klockan 10..lite glidigt men den personen ville inte ta ledigt hela dagen! Så jag jobbar till klockan 3:)
Senare på eftermiddagen ska jag göra lite broccolipaj och sedan ska vi simma:)
Martin ville gå å träna på idrottskliniken men jag tycker att alla bara glor på en när man försöker träna lite...Dom koncentrerar ju sig inte direkt på vad dom själva gör. Det är riktigt irriterande. Det där också därför jag har tappat suget till att gå å träna där. Dessutom är det mycket roligare att simma än att pumpa muskler på ett gym.
Kommer ialla fall köpa en träningscykel som vi kan ha i Pierres gamla rum. Martin har ju redan en skivstång och lite hantlar..kan jag pumpa här hemma istället:)
Sen blir det väl det gamla vanliga, läsa lite och plugga lite till körkortet kanske..
Hör av mig senare..efter jobb, matlagning och simning:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0