Nattjobb

Och vad har jag gjort idag?:)
Jo jag har jobbat:) Började vid 9 och slutade vid typ 2...skulle egentligen jobbar till klockan 3 men så ska jag jobba vaken natt:)
Är helt okej för mig att jobba vaken natt faktiskt..Plus att jag är ledig resten av Fredagen (Och resten av helgen med för den delen faktiskt!) så gör det mig ingentingalls!:)
Ska snart gå å lägga mig och sova ett par timmar så att jag kan vara vaken hela natten med!
Imorn blir det att tvätta från 2 till 6 och sedan ligga och lata mig hela dagen..kanske kolla på skräck filmerna som jag köpte i tisdags:) Har ju inte hunnit kolla på dom än..
Köpte förresten en tidning, en redbull, en flaska läsk och en macka.. då håller jag nog mig vaken inatt också:)
Åkte till ÖoB innan med..kollade i reklamen som hade kommit idag och då såg vi att det fanns glasspaket (med 9 glassar) och det kostade bara 39 kronor stycket..och max 3 paket per hushåll..
När vi kommer dit så finns det inte ett enda glasspaket kvar. Hur dum får man vara..för det första att sätta ut en reklam på glass och dom bara har ungefär 50 glasspaket? För det andra är det ju inte så smart att man får köpa 3 paket glass per hushåll? humm...inte smart, inte smart!
Näe nu ska jag fixa lite innan jag går å lägger mig:)
Hörs imorn!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0