Mys!

Gårdagen var riktigt nice:)
Sov länge igår och grejade lite innan jag skulle ner till stan och träffa världens bästaste Hadda:)
Gick ner till stan och laddade på mitt busskort:) 620 jädra spänn..är väl iofs bättre att ha ett busskort än att betala 40 spänn för att bara åka till Alvesta! rena rånet förfan!
Hanna stod och väntade på mig vid stationen och så gick vi till DUKA som hade värsta utförsäljningen. Köpte 4 stycken glass glas:) 98 spänn är ju inte särskilt farligt:)
Gick in på lagerhous och köpte en kokbok och läppglans som är typ i små glass förpackningar:)
handlade lite på åhlens och bikbok också!
åt på kina restaurang..och fick riktigt fina presenter av Hanna! Den oändliga historien och en plåtlåda med snorkfröken på:) TACK!
Nej nu ska jag spela lite på mitt nintendo ds innan jag ska jobba!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0