Määähääää

Määääähäääää:)
Jobbade ju igår och pallade verkligen inte med blogghelvetet så jag och martin åkte till Mc Donalds och beställde en X-tra stor mcfeast och lite annat..när vi kommer hem och öppnar lådan till hamburgaren så finns det inget bröd under själva hamburgaren..hummm..den bruden måste ha varit helt blåst om hon bara kastar ner lite sallad, ost, köttet och ett lock men inget bröd undertill..blåstblåstblåst:)
Kollade på filmen som jag fick av Hanna med, för er som är litesmåtröga i skallen så står det i det andra inlägget vad den heter:) Kan ju även beätta det för er: Den oändliga historien. Anledningen till att jag berättar vad filmen heter är för att jag vill se 2:an också..det måste man ju:)
Gick sedan och la oss vid typ 12 tiden:)
Vaknade av att jobbet ringde och sedan somnade jag om..var så in i helsikkes trött..är väl egentligen välbehövligt efter helgens strapatser:)
Har storstädat här idag..dammsugit, rengjort toan från mickes spya, moppat golvet, pantat burkar, slängt skräp och så har jag plockat liljekonvaljer:) En stoooor bukett blev det. Martin hjälpte mig:) Gulligullgull!
Ska tydligen gå på bio ikväll med, Wolverine..Fan..jag ville gå på Män som hatar kvinnor. Förra gången sa martin att "Nästa gång går vi på den!"..men vafan, det ÄR ju nästa gång..jaja, får väl köpa den när den kommer ut på DVD..ska kolla på den när han inte är hemma då. Han tycker nämligen inte OM svenska filmer..jävla Wolverine..
Nej nu ska jag tjura vidare^^

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0