Jädra rubriker!

vilken dag:)
Hade ju vaken natt..det gick jättebra men var lite segt mellan 3 och 6 på morgonen:) Men det var skönt att åka hem..träffade Honden och min pappa när jag var påväg till bussen! Pratade lite med honom och ville ta med mig Honden hem..men hon tycker inte om att gå trapphus..stackarn!
Kom hem och väckte Martin:P Hähä, man får göra så när man är övertrött:)
Hoppade i säng efter att jag hade ringt världens drygaste människa på Hyresbostäder..skulle fråga om vi skulle stå för räkningen på vattnet och elen förra månaden..tog honom 6 minuter att få fram ett nej..dessutom snackade han i sin mobil (tydligen hans son!)..dessutom lät han som en kvinna i telefonen..jaja!
Sov fast att det borrades och bankades..var för trött för att ens bry mig!
Vaknade vi 2 tiden av att jobbet ringde..hehe, hon frågade om hon väckte mig..det gjorde hon ju men det gjorde ingenting. Skulle ändå gå upp..!
Hoppade in i duschen (inte särskilt fräscht att jobba natt!) och drack ett glas mjölk..
sedan var det bara att knata ner till tvättstugan med Martin..
Han hade tvättat ett ciggarettpaket, så nu är det papper på en hel tvätthög!! Greeeeat!
Jaja, har ätit lite och snart får jag väl plocka lite i lägenheten..man får ju värsta finbesöken imorn:)
See yah later!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0