Grillning och sånt

åååååh!
Dehär dagarna denna veckan har tagit musten ur mig totalt!
Känner mig dunder trött..har ju somsagt fått tillbaka lägenheten (I Torsdags!) och då var det full rulle som gällde. Inget valborgs firande för min del. Det är ändå bara en chans till att vara full och vara skitpackad och kolla på majbålen! Jag trodde att det bara var minderåriga som var ute och söp, dock visade det sig att fler över 18 var ute..Ialla fall av mina kompisar..Även syskon! *fnys*
Ialla fall så höll vi på att flytta alla sakerna då i Torsdags och vi blev faktiskt färdiga med ersättnings lägenheten på kvällen, det var ju perfekt. Slipper vi den skit lägenheten! Finns fan ingen värre än just den vi hade. Att höra någon pissa när man vaknar på morgonen är ju inte direkt något jag kommer sakna!
Försökte även få Martins och mitt namn på kontraktet (Lägenheten!) och det gick inte..enligt den surtanten vi fick prata med på huvudkontoret. Ska försöka på det kontoret vi har här vid dalbo på Måndag. Man kan ju alltid fråga:)
I Fredags grejade vi i lägenheten och sedan åkte jag till Hanna och grillade:) Mumsfilibaba alltså! Lägesen man grillade, och i så gott sällskap med för den delen:) Kollade på Livet är Underbart. Tipsade om den för Martin, han har nämligen inte sett den:) Superbra film!!!
Vi får ju inte heller grilla på balkongen:( Dumt, så man får passa på när man är hos Hanna:) Hähä, nej men en riktigt rolig kväll:)
Åkte hem och kollade på Marley och jag..somnade sedan vid halv 3 på natten typ..^^
Jobbat idag, från 4-8 och hade glömt min mobil hemma på laddning och även mitt busskort:( Men hittade Martin vid ICA:)
Imorn blir det jobb igen, då med Hanna. Jobbar bara från 9-3..Måste hjälpa Martin med här hemma. Hans knä hoppade ur led (hoppade sedan tillbaka..uuuuuuh!) så det är riktigt svullet nu och han kan knappt böja det!! Annars hade jag fått jobba från 9-22..jaja!
Nu kollar jag lite på tv samtidigt som jag skriver på bloggen och känner för att kanske gå å lägga mig snart:)
See yah!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0