Fullsmockad helg..eller?

Hähä^^
Har ju inte skrivit någonting på 2 dagar, så ni undrar säkert vad jag har hittat på:)

Fredag: Blev väckt av att min mobil ringde (hörde att den ringde fast att jag hade den på ljudlös!) så jag fick jobba från halv 9 till 3. Åkte hem och duschade och hade mig..var smått irriterad med. På vem ska jag inte gå in på. Fick paket av Martin också:) Ett halsband och en högt älskad diesel parfym. har redan en sådan parfym men den luktar så helsikkes gott så jag ville ha en till. Ialla fall var jag svintrött och spelade Cake Mania på mitt Nintendo DS. Vid typ 22.00 får jag ett sms av min käre broder Micke! han ville att jag skulle ner till puben och festa med honom. Sagt och gjort, pallrade mig ner till Sports (vart lat och tog en taxi, min andra bror hade efter mycket om och men satt in 1500 spänn på mitt konto!) och knallade in på puben. Träffade Adde, Sandy + hennes syster och Jonna! Mycket trevlig kväll, lite förvirring och mycket superier:) Micke och Jonna och jag tog oss en taxi hem till mig. Var göttans att gå å lägga sig:)

Lördag: Vaknade vi 9 på morgonen och var jätte pigg! Tvingade migsjälv att somna om och drömde att jag hade småkryp över hela min kropp (Fästingar, tusenfotingar, skalbaggar osv!) vaknade sedan vid 10 och började peta på Martin. Gick upp och rökte, åt frukost och sedan bar det av till systemet. Tog oss en drive till Alvesta och hem till min mamma och pappa. Öppnade lite presenter (Pengar, presentkort, en spargris och våffeljärn!) och sedan pratade mamma, jessika, martin och jag om filmer som var dåliga. Busade med honden och träffade lille kissemissen också. Han hade sår över hela huvvet. Slåss förmycket! Knipsa bollarna på honom snart:)
Åkte ner till byn och kollade på när min pappa lekte cowboy med de andra politikerna i den lilla parken som finns mitt i Alvesta. Klappade ett stycke åsna, ett stycke får och världens sötaste arbetshäst:) Stor som fasen var han:) Åkte sedan hem till mamma och pappa igen för att hämta Jessika. Körde sedan till gemla för att hämta Chrille!
Åt smörgåstårta när vi kom hem till oss (Martin har gjort!) och sedan började vi supa och komma på enmassa danser. Eller Micke och Martin + Chrille gjorde det! Lämnade syrran vid bussen, bråkade med ett par invandrare och åkte sedan till Oleo för att supa ännumera! Däckade ganska sent!

Söndag: Upp tidigt för att duscha och göra sig någolunda stilig, åkte och hämtade syster vid stationen och åkte sedan till Alvesta med blombukett och lotter. Mormor och morfar kom hem till mamma och pappa:) Trevlig dag..tillochmed Joel kom en runda också!:) Kanske ska till mormor och morfar nästa helg, det är marknad där:) Har ju sagt fel med..ska ju på fest i Nybro näst,nästa helg:) Inte denna som kommer!
Nu ska jag spela Cake mania och sedan sova riktigt gött:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0