Ett väldigt kort inlägg..

ska jobba idag med:) Jippi! Skulle inte klara av att vara arbetslös..skulle tillslut klättra på väggarna i ren panik..
Jobbar på ett ställe idag som jag inte har varit så mycket på..det kommer nog gå jättebra..kommer nog fråga en hel del när jag kommer dit. Är ju själv ett par timmar eftersom att dom har möte. Likabra att fråga, annars lär man ju sig ingenting. Är lite smått orolig hur det kommer gå..ähh:)
ska kanske göra lite muffins imorn med..hähä:) Dessutom ska martin göra en smörgåstårta till mig..ska äta den på lördag:) Mums!
Måste nog ta och ringa runt lite imorn med..måste ringa posten (vilket jag skrev för en vecka sedan också!) om att jag vill ha ett anställnings intyg..och ska ringa nordea med:)
Nej nu blir det mys, samtidigt som man hör borrar^^

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0