Ett till långt inlägg:)

ååååh vad skönt att få sitta ner en stund:)
Har ju varit igång hela denna dagen också!
Jobbade från 9 till halv 4..sedan blev jag upphämtad av Martin så åkte vi in till staden. Blev till att storhandla på CityGross! OCH DET mina vänner, behövdes verkligen..har typ levt på pan pizza och färdiga baguetter ett tag nu..var skönt att äta hamburgare innan:) MUMS!
Gick in och kollade på Hemmakväll om den nya filmen hade kommit in..det är Quentin Tarrantino och en snubbe till som har gjort den..men dock så kommer den inte förrän imorn..då ska Martin köpa den:) Alla hans filmer är ju super BRA:)
Åkte sedan hem och packade upp alltihopa. Vi behövde bara betala 1255 kronor för 6 fullproppade kassar med mat! Något tjänar man på ialla fall nu när det är lågkonjuktur och grejjer!:)
packade in alltihopa och jag hoppade in i duschen..
Åt hamburgare somsagt och drack ett glas mjölk till detta:)
Kollar nu på gräns bevakarna i Australien..skitbra:) Kollade på C O P S också:) hähä!
Är ledig imorn och då blir det till att greja med lägenheten och ringa posten (Om ett arbetsintyg!) och kanske blod centralen. Vill så jävla gärna ge blod...har ju aldrig blivit stucken med nålar mer än stelkramps sprutan i 5:an..Hoppas att jag får ge blod:) 50 spänn och ett glas med juice får man och det är inte pengarna som jag vill ha. Utan bara sjävla känslan att kunna hjälpa pånågot vis. Är ju redan tiger fadder..alla borde bli någonslags fadder eller hjälpa andra människor på något vis. Har blivit medlem i panelen.se också..efter att Hanna hade skrivit det på sin blogg..man fyller i fråge fomulär och får pengar för det, som man antingen kan behålla eller ge till rädda barnen osv:) En godgärning till:)
Nej nu ska jag fortsätta kolla in bilder på bdb och läsa lite bloggar (kasta ett öga på gräns bevakarna med!!)
See yah!

Puss!

Kommentarer
Postat av: hanna igeeeen

man får inte ge blod förrän sex månader efter att man tatuerat sig.. jag skulle gjort det.. men så tatuerade jag mig i oktober.. så nu i april skulle jag fått lämna blod när det gått sex månader.. men så glömde jag det och tatuerade mig i april.. så nu får jag vänta igen :(( surt!

2009-05-05 @ 20:26:29
Postat av: hanna igeeen :PP

man får inte ge blod förrän sex månader efter att man tatuerat sig.. jag skulle gett nu i april, för jag tatuerade mig i oktober.. men så glömde jag det och tatuerade mig nu i april igen ju... så nu får jag vänta igeeeen :( surt..h

2009-05-05 @ 20:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0