Ett till inlägg!

sådärja! Då är man mätt å go och aningen fetare kanske^^
Blev ju somsagt potatisgratäng..blev supergod jue:) Till detta blev det schnitzel och en god sallad som jag hade lärt mig av en på jobbet..middagen avnjöts med ett glas iskall mjölk..alla borde dricka mer mjölk:) MuMs!
Man kanske borde göra en kasslergryta imorn med fullkornsris till..det är också gött!
Har börjat prata med en gammal klasskompis på nätet med..riktigt kul att höra av dom lite då och då..så man vet att dom lever! Plus att jag och josse har bestämt oss för att bli redlöst fulla tillsammans snart..blir kanske nästa helg..om jag inte jobbar!
Har också funderat på att skaffa mig Facebook..men vad är det för roligt egentligen? Vad är det som gör att facebook är så speciellt?..Vet att de flesta av mina kompisar (Även Martin!) har facebook..men jag har alltid motsatt mig att också bli medlem där..undrar varför..mjaja..
Ska också köpa mig en cykel nästa månad..har fan saknat att cykla runt. Har dessutom inte cyklat på mer än ett år, har inte ägt en cykel på minst 10 år..sjukt va? Men har börjat längta efter att cykla, och det är ju bra att ha en cykel speciellt nu när jag bor inne i stan. Kan man ju cykla ner till puben och ner till stan å sådär. Perfekt:)
nej nu ska jag dammtorka och dammsuga, hänga upp lite gardiner, sedan ut och gå en sväng:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0