En till långedag!

Tjollahopp:)
Varit en extremt lång dag för mig..idag med..eller mja..mycket att göra ialla fall:)
Jobbade ju natten på ett ställe och slutade vid kvart över nio..tog sällskap med en från jobbet bort till mamma och pappa:) Väckte Micke med! Bella hoppade upp i hans säng!
Pratade lite med min pappa (nämde också att jag höll på å bli biten av en hundjävel i tisdags..står i ett inlägg längre ner!) plockade fästingar på kattskrället och var ute och rökte med micke.
Plockade ur ett skåp i mitt gamla rum som jag tydligen hade glömt! det blev 2 stycken ICA kassar med saker som jag gjorde när jag var liten + ett mumin pussel:)
Martin hämtade upp mig och micke, åkte hem till oss så jag fick duscha!
Åkte sedan ner till House Of Pain och väntade i en timme på att Micke skulle få tatuera sig. Trodde ju att jag skulle få kolla på men tydligen får man inte det längre. Står en skylt ovanför ena rummet: "Sällskap får vänta utanför" eller något sådant. Satt och hade tråkigt i lite mer än en timme! Martin åkte innan ett bara för att vi skulle tvätta idag! Satt HELT SJÄLV!:(
Tog sedan bussen till Alvesta, blev försenad till jobbet, upptäckte att vi var lite väl folkade idag men det gick bra ändå!
Och nu äntligen är det kväll och jag är helt själv nu!
Ska gå och lägga mig lite senare och spela lite på mitt nintendo ds och sedan sova urgött!:)

Ha en bra torsdagskväll allihopa:)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0