Doningar i hemmet! Jajamen!

sådärja!
Efter att jag hade skrivit inlägget så började jag laga mat:) Duktig Helena C!
Gjorde Nettans Kycklinggratäng! Hittade receptet på jobbet och kände att jag ville prova:) Blev jättegott..Martin åt det när han kom hem. Man blir ju jättehungrig när man har simmat. Trött blir man ju med..av värmen i simhallen!:)
Efter matlagningen, diskade jag en JÄTTE LADDNING!!! Strök sedan ett par gardiner och hängde upp dom.
Kom på med vad jag skulle göra med allt godis jag har:) Köpte ett par ljus på lagerhouse som är som ett par muffins och har ett fat som jag köpte på IKEA..la lite dekorations sen (vit) och sedan ljusen på..la sedan en massa hårt godis runt ljusen! Såg så lite ut när bara ljusen var där..snyyyyyyyggt blev det:):):)
Lyssnade på hög musik med..när jag stängde av blev det tyst som i graven,..nej men tyst blev det.
Martin hjälpte mig att kasta en massa skräp också..plast (höll på å skriva palt!! FNISS!) och papper/kartonger..hämtade sedan alla kassarna med kläder som är försmå å sådär..det gick vi bort med till klädinlämningen som EMMAUS har:) Var väl en 5 kassar (Överfulla!) med kläder..allt från BH:ar till skjortor och linnen/t-shirtar..
Har däremot en låda i köket där folk kan plocka lite vad dom vill och slänga in lite pengar i lådan..har smink, hårprodukter och kläder i den med:) + en snusdosa som Joel ska få av Martin:) Undrar bara när han kommer förbi och hälsar på..kanske ska locka honom med att jag har en stoooor tvmöbel som jag vill ha ihop monterad^^
Nej men i dendär lådan är det bara att plocka på sig..Hanna och Micke kommer ju på lördag:) får man se om det finns något av intresse för dom:)
Skrev ett sms innan till Micke om han vill komma på fest..och det ville han ju såklart:) ska bli sköj och träffa honom..Hanna med..henne får man för allt i världen inte glömma..Hon är bäst:)
Ska kolla på efterlyst nu och varva ner lite innan man gå å lägger sig!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: hananannndsajkdfnhsajkf

jaaaaaaaa, som en sån hittelåda. fast du har ju inte hittat grejerna.. men ah, du fattar :D skoj

2009-05-06 @ 22:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0