Dator/Cigg/Jobb/Kontrakt..

Wiiie:)
Håller just nu på att lässa över ALLA mina bilder på min dator:) Det är en 600 bilder som jag har tagit..alltså från det att jag flyttade i November, tills nu:)
Nu fattas det bara att fixa internet så jag kan dela med mig av alla bilderna. Särskilt "Helena utklädd som tomte" bilden som alla skrattar åt när dom ser den. Hade ett tomteskägg på mig och flinade som fasen under det. Ser ut som om jag har värsta bullkinderna! Kanske får ta och lägga ut den bilden här så folk får sig ett gott skratt..eller något:)
Hähä, såg just precis att det är 678 bilder på min kamera..så det tar nog ett tag att få över bilderna!!
Kanske ska ta och skriva lite om min dag med när jag ändå är på G så att säga!
Vaknade av att bygg arbetarna höll på å borra (I lägenheten jämte våran!) och det var ju inte speciellt inspirerande!!
Åt lite frulle, tog en cigg och hoppade in i duschen.
Gick till Växjö hems kontor lite senare på förmiddagen och pratade med dom. Byggarbetarna hade tappat mittbalken till våran sängstomme PÅ ena sidan av sängstommen, så att det är feta repor!! På en ny säng ska ju det INTE hända..inte på någons säng överhuvudtaget. Plus att dom hade braxat upp sängstommen så att den lutade mot väggen. Det skulle vara plats för dom att dra in lite kablar så att vi kan titta på tv och använda internet i sovrummet. OCH den platsen sängen stod på hade ju inte gjort något..Svårt att förklara, dom hade iaf flyttat på den. VILKET dom ej behövde. FÖRBANNADE BYGGJÄVLAR!
Klagade med om byggdammet (Hon sa att dom säkert hade täckt över det!MEN jag har BILDBEVIIIS!) och så frågade vi om kontraktet på lägenheten! (Även manicken som dom har installerat här. Man kan typ se hur mycket vatten och el man har använt på en månad..och hur varmt det är i lägenheten..osv!)
Hon skulle kolla upp detdär med kontraktet.
Jag sa att det är ju inte direkt världens undergång om vi bara ändrar namnet/namnen i det!! Borde ju kunna gå..hon verkade ialla fall smått skeptisk. Dock är hon bättre att prata med än kärringen på huvudkontoret nere i stan!!!
Sedan jobbade jag från 3-21...fick skjuts hem och har hållt på å greja med datan ända sen dess:) SWEET!
Martin är ute och går med en kompis (Som ville spela fotboll men Martin fick ju knät ur led för en vecka sedan så det går ju iiiinteeee! HAH!) så det är lugnt i bygget...en stund till ialla fall:)
Nu ska jag ägna mig åt min älskade dator/digitalkamera!
See yah!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna i panna

Åhåå! väntar med spänning på bilderna :)))

2009-05-05 @ 19:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0