Blodgivarcentralen

åååååh!
Hanna berättade (Eller hon skrev!) att man inte får ge blod förrän efter 6 månader när man har tatuerat sig...fan också..jaja, men då får jag vänta ungefär 5 månader till då innan jag ringer blodcentralen! Bajs också! Trodde man skulle kunna få ringa imorn men Hanna fimpade det^^ haha, nej men då får man ju helt enkelt vänta de resterande 5 månaderna...SEN får jag se om jag är lämplig för att ge blod:) Hängde tydligen mycket på längd och vikt..väger du förlite för din egen vikt så får du inte lämna blod..det är det enda jag visste om blodgivning..fast nu vet ju jag detdär med tatueringarna med:)
Fyllde i en undersökning innan om öl...haha, roliga frågor var det. Vilken öl passar bäst in på en fest med dina vänner.så kunde man klicka på ett visst antal ölsorter..jag klickade på alla..hehe^^
Kollar på Bam nu på Mtv..inte särskilt intressant men det finns ju absolut ingenting bra som går vid den här tiden på tv..har iofs köpt 2 nya filmer..skräckisar:) ganska mys nu när det är ganska sent och det är alldeles kolsvart ute:)
ähh, hörs imorn bloggen och alla läsare (ge er tillkänna!;))

Puss!

Kommentarer
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

ja varför den fåt den genetiska avvickelsen beror nog inte på miljö utsläpp. Albino genen har ju funnits i alla tider :)





tack för kommentaren och hoppas att du får en bra dag idag.

2009-05-06 @ 12:36:15
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0