Är jag inte duktig?

nu har jag varit lite duktig ialla fall:) Kommer vara ännumera duktig om en liten stund:)
Har klippt Martin eller mja, rakat av det lite..
Jag har färgat håret med Martins hjälp.
Färgat håret på Martin (Typ som ränder i håret! var min slingfärg som jag inte ville ha i mitt hår!)
Dammsugit hela lägenheten.
Vattnat blommorna.
och gjort 7 stycken armhävningar (Tror jag ska börja med situps också!) :)
DUKTIGA HELENA!

Snart ska vi ut och gå i en timme ungefär (brukar bli mer!) och plocka fram lite kassler ut frysen så att jag kan göra kasslergryta imorn!
Förresten! Morgondagen: Som alla vet så får hälften av Sveriges befolkning lön imorn (inklusive moi!) och då funderar jag starkt på om man kanske ska gå på stan imorn och köpa något fint som jag kan ha på mig på lördag. Ska ju på inflyttningsfest i Nybro!:) Senare på kvällen blir det utgång i Kalmar!:) (Åker till nybro redan på Fredagen!)
OCH så blir det förmodligen att träffa Hanna och ta en fika..eller 2:) Då ska hon få sina presenter som jag har lagt ner mycket pengar på:) Det är det värt när ens bästaste kompis fyller år!
Nej nu ska jag strax hjälpa till att tvätta ur färgen ur Martins hår!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0