Anti allt..

Sådärja!
Då har man lekt städkärring i ett par timmar dådå!
Har dammsugit hela lägenheten, moppat golvet 3 gånger (vattnet var alldeles svart!) rengjort badrummet, handlat, kastat skräp, sprayat mina nya skor (är någonslags läder spray, skorna håller längre då!) torkat av bordet i vardagsrummet, diskat (ska strax ställa in disken!)..och nu är jag totalt slut..
ska strac leka matkärring också..
han har ju dragit iväg IGEN! Denna gången till systemet med en annan kompis..*suck*
Blev så trött på honom så att jag började lipa när han gick..
När vi skulle köpa en ny skohylla så var han också negativ (nääää, det kostar förmycket..blä blä blä!"..så en ny skohylla kommer väl inte inhandlas förrän jag gör det själv! + en ny bokhylla..när jag sa att jag ville köpa en bokhylla (ganska stor, så alla mina böcker får plats!) så trodde han att det skulle vara till hans filmer!^^
Ska bli skönt när hanna och micke kommer sen..får man sällskap och en helkul kväll:) Blir nog gladare nu..känner bara att gråten sitter i halsen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0