Wiiie:(

jag har åkt på en sån jävla influensa:(
Ont i halsmandeln på vänster sida och örat spränger det bara i hela jävla tiden (Vänster sida med!), har feber och sekunden efter kan jag ligga och frysa. Har i stort sett inte ätit något mer idag än typ 2 pyttesmå skedar med gröt och lite varma koppen, känns ju som jag sväljer knivar istället för mat.
Ringde precis till jobbet och sa att jag är sjuk..vill inte vara det men vafan, kan ju inte gå till jobbet såhär.
Ska ner till vårdcentralen sen när jag har fått en tid. Dom är ju så jädra dumma, man ringer och skriver in sitt letefonnummer så att dom kan ringa upp dig när DOM har tid. Jag har ju så jävla ont i halsen och örat, verkar som jag kanske har åkt på en halsfluss eller en öroninflammation, HELVETE!
Mådde skit i lördags kväll/natt, men trodde det bara var för att jag vart trött..men i söndags så vaknade jag och hade ont i örat och halsen..trodde ju det skulle gå över, men sov 4 gånger igår (och då mår man ju inte bra!!)

Helgen har ialla fall vart riktigt bra.
I fredags jobbade jag först till klockan 3, sedan åkte jag hem och sov en stund (kände av influensan redan då?) sedan vart det party med Hanna, Micke och Chrille:)
I lördags väcktes jag av att min mobil ringde, åkte sedan till Nybro:)
Igår köpte jag en alldeles egna bärbara dator:) Nästa månad blir det att köpa en extern hårddisk och bredband! Synd bara att jag inte har sladden till min digitalkamera här..annars hade jag börjat lägga in mina bilder nu..
ska väl ta och dricka lite te innan vårdcentralen ringer..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0