Vem är det som har gjort låten?

Eyy, började sjunga ute på balkongen när martin och jag stod och rökte..men kommer fasen inte ihåg vilka det är som har gjort den låten..har inte hört den på sjukt länge..kanske ska skicka ett sms till micke för han vet nog..men skriver det här först..
"Kairos fjollor, titta på mig jag ser ut som en tjej. Vad ska jag ta mig till, utan knäckebröd och sill. Äta olja, dricka sand och spela i arabiska heavymetalband, Jag blev förd bakom ljuset. Stenad, packad full och hög. Jag blev förd bakom huset. Med gråten i halsen blev jag bööög, böööög..jag blev bög.."
Är man så senil som jag är så kommer man inte ihåg mer än nödvändigt..eller så..hähä..

Puss!

Kommentarer
Postat av: hannapyttipanna

the kristet utseende har gjort den :)

2009-03-22 @ 19:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0