Stressig Fredag!

sorry att jag inte har skrivit varken igår eller idag...har varit för uttagen med att sitta vid datan:)
skulle ju få nycklarna till den andra lägenheten igår. Jag och Pierre jobbade så det blev att Martin skulle hämta den mellan 1 och 3.
När jag ringer honom vid halv 2 så säger han att det inte fanns en endaste möbel i hela lägenheten (vilket växjö hem sa att det skulle finnas!) och då fick jag panik, vafan skulle vi nu göra då???
Iaf så gick martin tillbaka till Växjö Hem's kontor och sa till om möblerna, hon i receptionen såg säkert ut som en jävla fisk eller något. Han fick en ny nyckel och gick och tittade i den lägenheten, men inte en enda jävla möbel i den heller. Han var tvungen att gå tillbaka till VH's kontor igen (och då hade jag varit skit arg och skrikit åt henne!)
- Guuuud vad pinsamt, sa receptionisten till Martin. Ja men gör något åt det hade jag sagt till det.
I den 3:e lägenheten fanns det möbler och totalt tog det Martin ungefär 2 och en halv timme. Fyfan för att springa fram och tillbaka för att bara kolla om det finns möbler. Det kunde dendär korkade typen på kontoret gjort istället.
Det hade varit några snubbar som skulle kolla alla lägenheter, om det fanns möbler osv. Men dom hade väl bara tänkt att "vi säger att det är mäbler i alla så slipper vi göra något mer" HATA HATA HATA! (som i kenny starfighter!)
Fick iaf en på sommarvägen 5 K. Den är jättefin, finare än vad våran är..mer utrymme är det också. fast hyran ligger väl på det smakliga priset 6000 eller något per månad.. Det är lite väl saftigt nu när martin inte har jobb och jag har min timanställning.
påtal om jobb, tog mig en svängom med chefen ïgår. Tillslut snoppade jag bara av samtalet och gick.
Efter det gick ju typ hela dagen fel...
Iaf så ska vi adressändra också (kostar 400 att ändra per gång!) och Pierre får sitt betalt bara för att han står på kontraktet och så får martin och jag punga ut 400 spänn för att ädra posten hit i ca 8 veckor och sedan ska vi adressändra till våran vanliga lägenhet igeeen, så VI får betala 800 per person, vilket blir 1600!!! Jävla pung alltså! *suck*
Flyttade sakerna ganska fort igår...var jättesvettig och trött tillslut..vi flyttade inte allt men det mesta:) stolt helena!
Träffade broder Joel igår med. Han skaffade sin första tatuering! Starkt jobbat:) Den blev skitsnykk:)
jaja...nu vet ni vad som hände i fredags:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0