Soool!!!!

när jag vaknade innan så hoppades jag verkligen på att det skulle vara liiite sol åtminstone..när jag dock tittar ut genom sovrums fönstret så är det självklart mulet och grått...hataaaa!
Men  nu har solen kommit till Växjö! ÄNTLIGEN, gud kanske hörde min bön på att han skulle beställa lite sol och värme till lilla småland! Var väl iså fall den enda gången han hörde just min bön^^
Sovit lääänge idag, var ju uppe till ungefär halv 2 inatt innan jag kände mig tillräckligt trött för att gå och lägga mig. På dagen var jag ju så jädrans bakis och DÅ ville jag såklart sova. Men ack nej när det väl blev kväll..somnade ialla fall som en stock!
Blir  till att jobba natt idag! Har inte haft natten på ett par veckor..man saknar det när man väl inte har jobbat natt. När du väl gör det så vill du inte..eller ja, svårt att förklara. Men idag kommer det gå finnemang! Hoppas jag på:)
Möte imorgon med, och träffa Hanna efter det. Blir kanske att jag går och tränar imorn kväll med...får se lite vad som händer och sker:)
Nu ska jag spela lite innan det är dags för mig och hoppa på bussen!!
Hörs kanske ikväll!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0