Snabbt inlägg..

smyger in med ett snabbt inlägg när jag är här på jobbet:)
Var ju kallt som in i norden när jag gick från bussen till jobbet imorse..fyfasen, spelade ingen roll om jag hade haft vinterjackan eller skinnjackan. Hade vart lika kallt ändå!.
Funderar på vad jag ska ta och hitta på i helgen, är ju leeedig!
Blir nog att träffa Josse och supa hemma hos henne (eller så går vi ut på de enormt TRÅKIGA uteställerna här..blir nog bättring till sommaren!) eller så blir det att titta på "Män som hatar kvinnor". Har hört att den ska vara jättebra, så jag får väl se om jag har samma åsikter när jag har tittat på den:) Har ju en bio biljett som jag fick efter att ha sommarjobbat förra året, har inte använt den än. Den går väl ut till denna sommaren skulle jag kunna tro.
Nej nu får jag fortsätta jobba, slutar vid 3 idag:D MYS!
Åhh fresten, ska ju tatuera mig den 14 April:) WIIIE!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0