Skit väder.

bajskorv!
Nej nu var jag bara barnslig! "Fyfan vad barnsligt, vad gjorde du så för.."

Dagen har varit sketa lugn..
Sov till klockan 1....uuuur gött assåe!
Tog mig en dusch, åt köttfärssås och fullkorns spagetti och gick sedan till postkontoret för att kolla om vi hade fått någe. Det var BARA till mig för en gångskull:P määähä, martin fick ingenting;)
Fick medlems kortet till kommunal och tigerfadder papprerna som jag ska fylla i imorn.
Martin sa till dom på växjö hem att vi vill ha posten som är i den andra lägenheten, och dom skulle "kolla" det..^^ säkert...det tror jag inte ett dugg på. Smarta är dom inte iaf.
Kollat på galenskaparna och en helsjuk film "Dorothy Mills"...vrickad film..men bra!!!
Skulle kollat på bio idag men vi orkade typ inte, skulle också rensat min väska..har inte gjort det heller..Ähh, skadar ju inte att göra det en annan dag!hähä..
Ska faktiskt gå å lägga mig nu. Konstigt att lägga mig tidigt, har inte gjort det på ett tag. Blir mysigt att sova!!!

Godnatt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0