Oren Helena!

åååh vad gött det var att sova idag:) bakis som ett as och ofräsch känner jag mig men kul hade jag. Då är det faktiskt värt att vara lite äcklig idag:)
Ska ändå städa det sista i lägenheten, för imorn klockan 7 så börjar dom riva alltihop:) Kommer bli skönt att allt är så nytt sen..slipper höra dendär jävlars fläkten som låter som en motorsåg, att se demdär äckligt mintgröna färgen i badrummet, att det inte är en fet spricka i handfatet och att färgerna inte är så himla tråkiga..allt i lägenheten var ju antingen: Brunt, grått eller svart..tråååååkigt! Jag vill ha FÄRG!
Broder Micke sov här inatt med..han har precis åkt med ettan ner till stan för att åka hem:) Roligt att syskonen kommer och hälsar på lite då och då. Morsan och farsan har ännu inte varit här, det gör inte så mycket egentligen. Har jag bott med dom i 20 år så är det ganska skönt att dom inte har hälsat på!
Har blivit helt besatt av ett spel med...bejewled eller vad det heter..spelar det på kings hemsida:)
Ska fortsätta spela nu!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0