Onsdag är det idag!

Har faktiskt gått brevid idag:) var ca 1 år sedan jag gjorde det senast..kändes lite konstigt när jag gick dit..men det gick super bra hela dagen! Gick brevid från halv 8 till 2..fatta om jag var trött när klockan ringde vid halv 6 på morronen och jag var as trött! Såg ut som om jag hade festat riktigt hårt dagen innan, ögonlocken var jätte svullna och jag hade en spricka i läppen. Såg lite ut som en lodis..eller något liknande ialla fall! (vilket jag oftast är med..hähä^^)
Martin hämtade upp mig och så åkte vi hem en runda. Kollade om jag hade fått mail från adressändringsskitenfan. Hade det och då står det att vi ska ringa kundtjänst om det inte går att adressändra via nätet. Men vafan tänkte jag då, förra gången ringde jag för att det inte gick att adressändra på nätet, då snäser käringen i telefonen om att jag skulle skicka MAIL till dom om det inte fungerade. Helvete! Får väl ringa och beställa tillfällig eftersändning sen dådå!
Tog bilen till MediaMarkt för att Martin skulle köpa ny mobil. Och då hittar jag en dator som jag SKA köpa:)
Oops, nu är'e mat och jag är hungrig...
Bra att ha hemmafru:)
Hörs sen dudes!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0