Mitt i veckan..typ..

Jag har äntligen hittat mitt mumin reflex:D Trodde ju det var borttappat, men innan när jag rensade min väska så låg det där..längst nere i väskan. Det måste ha trillat ner i väskan eller något. Har ju inte hittat det innan, kanske inte letade särskilt noga efter det! Dessutom är det ju inte mumin, det är snorkfröken. Känner mig lite som henne ibland:)
Idag ska jag gå brevid igen:) det ska bli lärorikt och kul, undrar vem man går brevid med idag:) Ska ha mat med mig, gjorde det igår. Var skittrött men kände mig tvungen. Hade ju kunnat ta med mig ett par mackor och varma koppen eller något, men då hade ju jag bara varit hungrig igen efter någon timme. Ska ju trotsallt vara där till halv 10 ikväll...börjar vid halv 3 och Martin kör mig. Annars hade jag fått gå runt i Alvesta någon timme innan jag börjar. Liiite dumt med busstiderna på dagen..
Sol idag med:) YES! Blir jag kanske lite gladare:)
Martin och jag diskuterade mitt morgonhumör, jag är trött på morgonen och vill egentligen inte ens gå upp. Går jag då inte upp så blir ju hela dagen fel..På morgonen vill jag vara lite för mig själv också på något vis. Kanske vill vakna till lite utan att behöva prata en massa...eller något. Har ju väldtigt kort stubin med, som de flesta faktiskt vet med...hehe, så man borde kanske ta det lite lugnt med mig på morgonen. Annars blir jag förmodligen som en atombomb..hehe^^
Nej nu ska jag ta och antingen spela lite spel eller så ska vi kanske åka till detdär jävla postkontoret så vi får skriva på papprerna..Då KANSKE vi får några brev nästa vecka, istället för reklam...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0