Life´s a hoot..

Veckans värsta: Upprepningar och allmän trötthet.
Veckans bästa: Wipeout (repriser är bäst!!), rosor och mycket mys!
Veckans motto: Ähh, nu skiter jag fullständigt f*n i dethär :@
Veckans bästa samtal: Jobbarkompisarna och jag pratade om Mikael Persbrant (Att han är super cool)
Veckans måste: Många men borde ha fortsatt träna denna veckan..är somsagt allmänt trött, har bara inte orkat tänka på det ens.


Känner mig som värsta sur kärringen just nu.. Blev skitsur nyss när jag inte hittade min lilla manick som jag betalar saker med på nätet..typ räkningar osv.
tror det beror på att jag är trött..men det är så underbart att sitta uppe och bara vara..kolla på Let's Dance (Hoppas att Magnus och Annika vinner!) och få massage...

Har beställt lite nya saker..kunde inte motstå frestelsen..Beställe: Ett par jeans, en väska och en sjal. Dessa saker beodrade mig att beställa^^ behöver en vårjacka (som jag skrev innan!) men hittade ingen fin. Antingen är dom i skit tråkiga färger (grått, svart eller vitt!) eller så är dom korta..vilket är mode nu?. Håller ingen somhelst koll på mode, kommer heller aldrig göra det. Det jag tycker är snyggt och som skulle passa mig, köper jag helt enkelt. Iaf, för att komma tillbaka till ämnet "vår jacka". Det är inte lätt för mig som är lång. Antingen är jackorna FÖRKORTA i ärmarna eller FÖRKORTA vid midjan och det. Alltså att jackan slutar typ vid navlen..Är ju inte värsta mastodont kvinnan men lång är jag. Och har långar armar. OCH är smal (förutom magen...tycker jag!) är jag med. Ähh, nu spårade dethär ämnet ur och jag orkar inte hålla på och ändra. Läs eller låt bli^^:)

Nu skriver jag nog inte mer ikväll..pallar inte!
See ya tomorrow!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0