Joddla med Siv..

håhåjaja...
Nu sitter jag här och degar framför datorn igen:P
Nej men jag pratar med folk på msn..har inte gjort det på...öööh, hurlänge som helst:P Känner mig lite som 16 igen när det var coolt att sitta och prata på msn:P hähä! Kollar lite på tv, samtidigt som jag dricker energi dryck och har tryckt i mig ett par mackor:D Mummmaaaaa!
Jobbade och det gick superduper bra, har saknat det..MYCKET:)
Vart lite smått sugen på att gå ut och träffa rosanna, men hon bangade och då sitter jag här:) fast det kanske var bra att jag inte gick ut idag, blir nog på lördag...kanske...då blir det joddla med siv:D
Nu ska jag myselipysa och kanske meka med halsbandet!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0