Jobbaa!

Wiiiiiiiiiiiiiie, idag ska jag jobba:D Gött!
Varit ledig i en vecka nu och då passar det ganska bra att börja jobba igen! Funderar på om jag kanske ska ta och ringa runt lite och fråga om dom behöver folk som hoppar in och jobbar! har ju vikariatet men det ligger på ungefär 65 % och då behöver jag fylla upp lite mer med strötider:) Kommer bli skönt att vara på andra ställen med. har saknat det:)
Har börjat på ett nytt smycke men det gick inte bra så får väl göra klart det ikväll eller något:)
Ska äta ett stycke skål med nudlar och sedan göra mig iordning för att sedan ta bussen till Alvesta:)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa, min lilla maffi!

Skönt att ha henne hemma nu. Eller vad man ska säga :)

2009-03-04 @ 21:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0