Hopp i säng för en liten peng!

åh vad skönt att snart få gå och lägga sig:) ska bli mysigt att sova.
Är nog en riktig trötter egentligen..sover ju så jädrans länge när jag är ledig och så...borde passa på nu när jag inte har barn..hähä!
Har gått superduper på jobbet..lugnt och stilla:)
Var ute och gick en runda med en som bor där jag jobbar, ganska skönt..men jag hade inga vantar (har RÅKAT packa ner den ena vanten i en flyttlåda!) så det var liiite kallt..dumt att det var så mulet och tråkigt med..blir ännu tröttare av det!
Hade varit gött att sluta vid halv 10 imorn men vi har möte så då slutar jag inte förrän vid 12:(
Tror att jag snart ska krypa ner i sängen och antingen läsa skvaller tidningar eller boken som jag har med mig (vingklippt ängel!)
Å imorn ska jag träffa Haaaaaaaaaaaaaanna..har redan skrivit det men det är alltid bra att påminna er:)

Puss!

Ps:
- Vad säger man till en man med två blåtiror?
- jag vet inte!?
- Man behöver inte säga något, han har redan blivit tillsagd två gånger XD
(Be cool)

Kommentarer
Postat av: hannibal

hahahha! hopp i säng för en liten peng :D

roligaste jag hört idag!

2009-03-10 @ 09:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0