Honden!

Sitter här med hår på alla mina kläder....hundhår..men det är okej..för vi har världens bästaste hond här:) (eller näst bästa eftersom att Bella är bäst!)
Det är en rottweiler på ett antal kilo som heter Devil.. :)
Han blev jättesuper glad när jag kom innanför dörren innan! Sikket välkomnande:)
Martins bror ska "passa" honom i idag och imorn, så det blir en långpromenad med dendär bjässen imorn..fast..blir nog att martin får hålla i kopplet. Dendär doggen är ju lite för stark för mina sillamjölks muskler.Är ju inte direkt strong av mig:(
Har iaf jobbat..känner mig seg och har ont i huvudet nu..har alltid ont i huvudet nuförtiden..*suck*
Ska ju träffa Hanna på fredag och åka till Nybro på lördag:)) så då finns det ingen huvudvärk här inte..höhö!
Nu ska jag spela lite och sedan ta min "medicin"...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0