Hey I am looking for you?^^

hummm....
mår inte för bra just nu..
Kände på bussen hem att det var något konstigt och att jag fick ont i magen..
Blev ännu värre när jag kom hem. Min mage såg ut som en ballong full av helium. Eller som om jag var gravid i 4:e månaden..
Vilade mig (kände mig yr) och kollade på tv en stund.
Åt precis lite tacos och då hade jag helt plötsligt inte ont i magen längre...men i HUVUDET. Fan, är ju alltid så. Har man inte ont i den ena delen av kroppen, så har man ont i denandra delen..typ..
Iaf, segt som fan att vara hängig. Är ju trotsallt trött med så det ska bli riktigt riktigt skönt att ha en hemmakväll...
Ska förmodligen träffa Josse imorn (Om hon inte ska på LarsKristers^^ I know you LOVE it Josse!!!^^)
Funderar också på om jag kanske ska ta och beställa hem lite vår/sommar kläder.. Har ju typ ingenting till sommaren (har inte ens en vårjacka..om jag räknar bort min älskade skinnjacka!) så det kanske passar mig att glo runt lite på la redoute och bubbleroom:)
Nu ska jag snoka runt lite här på "intranätet" och sedan kaaanske jag skriver här igen..hehe..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0