Halloj!

Blev så jävla irriterad igår...gick ju brevid och vi fick sluta lite tidigare och då trodde jag att det gick en buss vis kvart över nio..så den skulle ju jag hinna med iså fall. En på jobbet frågade om jag ville ha skjuts till bussen men jag avböjde. Ganska skönt med en promenad när jag hade varit inne istort sett hela kvällen. Gick i snöandet ner till bussen. Och när jag kollar om den kommer snart, så gick den vid TIO i 9...fan, jaja jag fick stå och vänta där då..För nästa gick vid kvart i tio och då tänkte jag att en halvtimme är ju inte så farligt.
När klockan är kvart i tio så har den fortfarande inte kommit, DÅ börjar jag bli irriterad...Vid fem i tio kommer den körande..vääääldigt sakta.
alla går på bussen men han kör inte direkt när alla är i, utan han ska stå och krångla med något utanför bussen. Vid 10 kom vi ialla fall iväg.
Men det var ju inte konstigt att han var försenad, han körde ju så jävla ryckigt..först tryckte han som fan på gasen men sekunde efter trampar han på bromsen..jävla idiot.
Missade ju såklart ettan med ett fåtal minuter så än en gång tvingas jag gåååå hem. vilket resulterade i att jag var inte hemma förrän 10 i 11 på kvällen...trött, blöt, frusen och arg!

Idag ska vi däremot åka och försöka få eftersändning på posten...ska strax åka. Och idag har jag nattet igen:) Mys!
Hörs sen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0