gadsiT^^

määähääääähääää..^^
jobbat natten...gick väl bra men frös som fan i stort sett hela natten..vaknade vid 3 och då var jag iskall. var tvungen att ta på mig både överkastet och den lilla filten ÖVER täcket:( Ångrar att jag inte tog med mig mina pyamasbyxor..fan!
Morgonen gick som smort och vid 9 så hade vi mötet,,,intressant diskussion hade vi idag. Eller det var uppgifter vi skulle diskutera:) Intressant med sådant!
Tog bussen hem vid 20 över 12. Bara för att jag stod och väntade på den låååångt innan tjugo över 12 så var den 5  minuter försenad!:( Bajs!
åt fisknuggets, ris och sötsur sås!:) Tog även en välbehövlig dusch. Luktade inte direkt lavendel!!
Satt och spelade en massa spel på king.com! Har fastnat som fan på mahjong spelet och även detdär Cake Factory eller vad det heter. Bilden är så fin i början av spelet. Har funderat på att tatuera in en tårta eller en glass eller något...men vafan har mina supermario tatts med glass att göra..humm, det kan man ju faktiskt undra då om jag nu ska ha någon mumsig tatuering:)
Fick skjuts av Martin ner till staden, laddade på mitt busskort. Det kostade mig 620 jävlars spänn:( Innan kostade det 550....skiiiit också!
träffade iaf Hanna och vi shoppade bara lite saker idag:) Mascara, nytt läppglans (näää gammalt^^), hår spray (mitt andra är svindåligt, man kan hålla på och spraya hur länge som helst men det händer ändå ingenting), ett halsband med en medaljong som man kan ha kort i, salt vatten osv osv osv...hähä!
Fikade på Palladium och jag åt värsta goda tonfiskmackan:) Hanna tog också något mumsigt med salami och andra goda grejs i:)
Knallade runt lite efter det och handlade lite till..dumt men sant!!
Hanna och jag kom överrens att vi ska hitta på något nu snart...typ någon helg..och det vill jag verkligen..Träffar ju inte henne särskilt ofta nuju:(((
Åkte med bussen hem vid 10 över 7 och nu sitter jag här..och ska spela..martin med:)
Hähä, när Martin har varit och tränat i 2 timmar så har jag varit onyttig och slösaktig i 2 timmar...bra fördelning:) Ha!
Nu ska jag ialla fall spela pelepel!


Puss!

Kommentarer
Postat av: hanninfiadfjsd

så det ska vara ju. killen på gym, tjejen på shoppingtur ;P

2009-03-10 @ 21:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0