Friday night fever!

är på jobbet som ni vet:) Gått bra idag med..
Martin frågade precis om jag ska med och träna imorn efter att jag har jobbat...tror inte det svarade jag. Har ju jobbat väldigt mycket nu denna veckan (med brevidgången å det!) så då vill jag greja lite för mig själv och ta det lugnt...
Har ju inte pillat med mina smycken denna veckan, så det kommer jag nog göra. Är lite jobbigt när jag har folk runt mig hela tiden. Kan inte riktigt koncentrera mig på smyckena då. Vill helst sitta för mig själv då och plocka.
Blir ju inte lättare av att Martin plockar bland pärlorna och de andra sakerna. Vill ha det för mig själv och att ingen pillar. Har sagt det till honom och han har inte rört det sen dess..men man vet aldrig med den mannen:) Bus! <3
Läste en sak innan på en annan blogg..
Varför skriver såhär om ett filmklipp? "Tyckte början, mitten och slutet var bäst. Resten var dåligt"..alltså tyckte du då att filmklippet var bra rätt igenom..eller har jag fattat fel?...Haha, det är ju som att läsa en hel bok eller titta på en hel film och säga att början, mitten och slutet var bra?. Istället kan personen skriva att det fanns småbitar i boken/filmen som var dåligt, resten var bra? jaja, ska inte traggla det. Ganska roligt att kommentera sådana saker:)
Näää, nu ska jag läsa lite i min bok och kanske lösa lite "Buslätta" kryss...är ju lite skadad i huvvet, så jag fixar inte svårare kryss än dessa^^...Då är det bra att denna tidningen finns:)
Trevlig Fredagskväll!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0