Femfemfem.

fan, klockan är redan kvart över 5..och vad har JAG gjort idag då??
eller..vi har ju gjort ganska mycket idag..vi gick till växjö hems kontor och sa till om snusket i våran lägenhet..sa också till att martin har städat heeela lägenheten..så vi skulle få någon slags kompensation för att han hade städat..gött:D
gick sedan en runda..kollade om vi hade fått någon post..hanna ringde och så pratade vi jättelänge:) var skitarga och så kom vi på att vi ska ses på fredag:D längesen man träffade henne!
Fixade ett nytt bankomatkort idag med..kärringen prackade på mig en försäkring också..blev lite sur för det. Var ju inte direkt där för att prata om försäkringar eller så..men hon var så påflugen..jobbigt!
Köpte 2 böcker på skivan och boken med...sen gick vi och handlade lite..
Åt kycklig sallad:D MUUUUMS! Köpte mig ett paket med "Sittingbull" glass med..mycket strössel och jordgubbsglass:P
Martin köpte någon glass igår som typ smakade parfym..äckligt!
nu ska jag ut och röka:)

Hej och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0