En ny skrivare och borttappat kontokort!

full rulle idag, mådde skit när jag vaknade men verkade ju bli bättre när jag hade tagit en blixtsnabb dusch och slängt i mig frulle.
Martins mamma och jonas + amanda kom idag vid 12 tiden och då fikade vi och så,
Dom åkte vid ett tiden och då började jag må dåligt igen. Svinont i magen, känns som om jag har fått en släng av influensa..känns lite som om man kommer åka på en maginfluensa:(
Åkte efter mycket om och men till media markt för att inhandla en skrivare! Martin gick först och gjorde en saldo koll och sedan gick vi in och köpte cigg..
Hittade en skitbillig skrivare och när vi står där i kön å ska betala säger martin "ehh, helena jag hittar inte mitt kort.." då betalade jag..
Martin hade nog glömt kortet i bankomaten...syyynd! Men nu är det spärrat så ingen kan köpa en massa saker på kredit. Hade varit lagom kul att få hem en massa räkningar på något man inte ens har köpt!
Har grejat en massa här hemma idag...packat ner ungefär 7 svarta sopsäckar med saker som ska ner i förrådet..renoveringen börjar ju om cirkus en vecka och det börjar bli lite stressande för min del:(
Gjorde förresten ett halsband igår, ett armband och ett mobilsmycke:) riktigt nöjd och fick vädligt mycket beröm av martins mamma när hon hittade dom:)
Kände redan i fredags att jag inte är ALLS mycket för att supa längre Man mår ändå bara skit dagen efter. Så nu har jag hittat ett nytt tidsfördriv :D
Det enda som fattas är att jag ska hitta någo sticknings kurs eller något:) Kul att hålla på å pilla med sådana saker!
Funderar på om jag ska testa på att göra ett till halsband...om jag inte mår för dåligt vill säga!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0