Duktig Helena!

idag känner jag mig nöjd med mig själv..för en gångskull..
Jag har hunnit med hur mycket som helst innan jag ska jobba, vilket jag aldrig hinner annars.
Det känns positivt att hinna med så himla mycket om jag bara går upp ett par timmar tidigare. Jag älskar ju att ligga och sova, för det andra älskar jag att ligga och dra mig i sängen en timme eller så..det är ju det bästa som finns..eller en av sakerna iaf.
Har rakat martins hår.
Jag har lagt ner mycket tid på mitt utseende idag (beror nog lite på vädret med!)
Ring vårdcentralen.
Fixat med papper och andra saker som jag ska skicka.
Dammsugit
Vattnat blommorna..
Ja alla dessa småsaker skulle jag aldrig hunnit om jag inte hade gått upp i ordentlig tid..
Man har ju hela dagen framför sig:)
Funderar på om jag kanske ska ner till stan imorn med Martin..är ju ändå ledig då:)
Nu ska jag och jobba!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0