Cider,pinsamheter och Eddie Medusa!

vilken kväll det var igår:P
Åkte till Alvesta, fick skjuts att världens bästaste gubbe:)
Gick hem till Josse..eller jag trodde att jag gjorde det iaf..hähä..
Ringde till henne när jag var vid ICA parkeringen och hon sa att hon bodde i första längan med 3 vånings lägenheter. Hon sa att hon bodde i den lägenheten närmast vägen, jag gick dit och tittade även på tavlan med alla namnen och hennes efternamn stod ju med där.
Gick ända upp och ringde på och drog upp dörren och ropade "HALLÅÅÅÅÅ"..sekunden efter märker jag att det inte ser ut som henns lägenhet.
Och då kommer det en gubbe och jag ropar till "OJ!..ehrm, jag har nog kommit fel..." (alldeles knallröd i ansiktet blev jag också!)..gubben skrattar lite och säger att det inte gör någonting och frågar vem det är jag ska till. Det visade sig att hon bodde 2 lägenheter bort + att det var hennes farbror..jag gick därifrån med ett blossande ansikte och ett pipande "förlåt!"..
När jag kom upp till Josse så sa jag vad som hade hänt...hon börjar as garva och så sa hon att hon nog hade sagt fel..inte konstigt egentligen, hon var lite halvfull..men ingen skada skedd..hehe..men pinsamt.
Satt iaf där en stund och drack cider och lyssnade på gamla låtar.. Skrattade åt hennes egengjorda låtar:P

Gick till Joel efter en timme och där vart Calle också..vi snackade om raggarträffar och lyssnade på Eddie Medusa.

Traskade bort med Josse till dendär nya puben i Alvesta (Heter den Time?)..iaf, tyckte jag att det var lite jobbigt att vara där. Förmycket Alvesta bor, och hälften av dom tycker jag inte ens om..men det gick bra ialla fall..Började prata lite med ett par gamla karatelärare som jag hade när jag var 12 ungefär..inspirerande samtal.
Pratade med en tjej med som jag aldrig kommer ihåg namnet på, det var roligt att träffa henne. Har inte sett henne på ungefär 2 år..

Tog nattbussen hem, och gick till Shell (som numera kommer vara 7 eleven) och köpte mig ett par baguetter..
Däckade ganska sent!

Idag är jag inte särskilt bakis, åt en stadig frukost innan och nu sitter jag och dricker flädebloms saft:) Mumsigt!
Blir att glo på tv hela kvällen...Det är ju wipeout vid 8 och sanningens ögonblick vid 9:) fullsmockad tvkväll..myyys!
Tittade fresten på en film i fredags kväll/natt som heter Världarnas krig..någon som såg den? sviiiin bra:)) Den är verkligen att rekomendera:)
See yah!

Puss!

Kommentarer
Postat av: hanna

hahahha den historien om att du gick fel när du skulle till Josse, det kommer bli en klassiker.. synd att man inte var där och såg allt :D haha

2009-03-22 @ 16:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0