Bapelsin förhelvete gubbj*vel!

sådär ja!
Nu har jag jobbat färdigt för idag iaf...ska jobba dagen imorn och sen är jag ledig tills på Tisdag:)
Har ätit en apelsin och druckit mjölk...ska strax gå och lägga mig. Det är upp tidigt imorn som gäller!! Är verkligen INTE en morgon människa..usch!!
Har inte fått riktig kläm på hur man svarar på kommentrarer, skulle skriva ett svar till en person innan . Och när jag hade skrivit det på hennes sida så visste jag inte riktigt hur jag kom tillbaka till min. Höll på att backa ett par gånger men då försvann ju det jag hade skrivit...blev lite purken..
Svaret va ialla fall att jag sökte på google och hittade ett pokemon quiz där:) skrev typ "Vilken pokemon är du" eller något. Finns ett par olika sorters quiz och jag tog det som var högst upp:)
Tycker det är roligt med såna frågor!!
Nej nu är det sova som gäller!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0