Ännu en Lördag!

jag träffade en narkoman när jag skulle ta bussen hem idag..
Han stod helt plötsligt framför mig, och han frågade om jag hade en cigg och bjuda på. Tror att han hade sett att jag precis hade tänt en..visst sa jag och gav honom en. Jag såg att han hade en grå grnomskinlig påse i handen. Han såg att jag tittade på den och då sa han att han är narkoman..eller han höll på att sluta, det var kanyler och en massa andra saker i (så jag tror inte att han höll på att sluta..eftersom att han hade såna saker i påsen!)
han hade tydligen blivit avkastad från tåget...biljettklippar mannen hade väl upptäckt att han inte hade någon biljett. Tydligen var det en tomt tåg...som nakomanen sa.
Vi kom fram till att om man inte har rena kanyler så har hela landet tillslut HIV..själv var han HIV positiv..
Tervlig var han och tackade för ciggen.."trevlig helg" sa han också..sen gick han.

Det är väl det mest intressanta som har hänt hittills idag..
Tog mig 2 timmar att komma hem iaf, slutade vid halv 10 och var inte hemma förrän halv 12.
Har spelat en massa och Pierre har tittat på, Läst lite bok och ska snart ner och handla kvällsmat.
Melodifestivalen idag, vet dock inte om jag kommer titta på det. Verkade inte så populärt när jag sa det till Martin innan iaf. Så förmodligen blir det kanske att kolla på film eller det nya Heroes avsnittet. Heroes äger!!! Därmed basta:D
Hörs senare!:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0