Uppdatering:)

Vaknade redan vid kvart över 8:a imorse! Kan nog bero på att jag sov ett par timmar igår med innan kvällsmaten;)
Gött att vara uppe tidigt, eller vi gick inte upp då. Jag läste "människohamn" och martin spelade på mitt nintendo ds:)

Polisen ringde också å då fick martin beskriva mina jeans och skorna. Så det kommer jag få tillbaka:) *HAPPY HELENA*
Dom sa även att rättegången kommer starta redan nästa vecka. Antagligen har dom ännumer skit på den snubben så att rättegången startar en vecka tidigare än beräknat. Dom ska förmodligen ringa martin så att han får vittna per telefon. Slipper han åka dit ialla fall, fast det kan ju ändras det med:)

Så nu sitter jag här, sommarklädd och fin:) har vita shorts på mig och ett somrigt linne som jag köpte i Kalmar i lördags! Lite fin får man allt vara, fast varmt är det inte ute idag. Eller iaf inte när jag står på balkongen!
Har hunnit diska och greja lite bland alla mina tusentals saker som ligger utspritt över hela lägenheten. Måste ju ha något att göra nu när man knatar runt hemma, blir ju galen annars! ähh, måste vila foten mellanåt också. Ska lämna tillbaka kryckorna imorn hade jag tänkt. Finns nog fler stackare som behöver dom bättre än mig:)
Hörs sen ikväll..typ!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0