Smycken

Jag skulle vilja göra godis och glass smycken..men vet ej hur man gör..har kollat runt lite på nätet och det verkar ialla fall vara lera man gör det mesta av..fast..jag vill ju veta hur man gör så kan jag också göra:)
Håller ju somsagt på lite med att göra smycken men vet inte mycket om vad alla pärlor heter..man borde väl egentligen veta det när man håller på med det. Jag är ju bara en nybörjare och har ju ingen erfarenhet av det, man skaffar ju egentligen erfarenhet när man håller på med det..ähh, har ialla fall gett hanna ett armband:) hoppas att hon använder det:P:P
nä nu ska jag fortsätta glo runt på nätet efter dessa smaskiga smycken:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0